norske logoer


Hva er en logo? En logo er en kombinasjon av tekst og visuelle bilder som tjener to formål. Det forteller folk navnet på selskapet, og det skaper et visuelt symbol som representerer virksomheten din. Noen logoer har kraftig symbolsk tilknytning til folks minne. For eksempel er McDonalds gyldne buer så kjent at de ikke lenger trenger teksten “McDonalds” for at du skal gjenkjenne at det symbolet representerer McDonalds.

Å ha en profesjonell og vel designet logo bygger tillit. Potensielle kunder vil sannsynligvis gjøre forretninger med deg hvis du har en godt designet logo. Hvis logoen din ser ut som den ble designet i Microsoft Word, vil folk stille spørsmål ved hvor godt du er i stand til å levere kjernevirksomhetens produkter / tjenester, og hvis du trenger midler til å starte en virksomhet først, kan bruk av billig refinansiering være veldig nyttig for forbedre virksomheten din og lage en logo.

Gjør tekstdelen av logoen din super tydelig og lesbar
Mens mange små bedrifter tror merkevaren deres kommer til å bli den neste Coca Cola eller McDonalds, er det en av de viktigste egenskapene at teksten til firmanavnet ditt er oversiktlig og lettlest når du begynner med logoen din. på avstand, slik det kan se ut på kjøretøyskilting, bygningsskilt, plakater eller et annet sted der logoen sees på avstand.

Share